Damn I wish you were in this room.

haha, jag sitter och drogar hot chelle rae, har blivit helt beroende av dom det senaste dygnet.
idag har jag varit hos farfar och fikat, för att han fyller år på onsdag.
och när jag kom hem var jag med evelina, haha vi skulle gå till ok för jag var så godissugen men då var det inte öppet så jag blev ledsen, men vi hade godis hemma så jag åt typ upp allt vi hade.. jag är hyfsat godisgalen.
nu ska jag nog se lite criminal minds och sen sova.
imorgon ska farmor och janne komma och hälsa på, och jag ska baka muffins, med fågelbon på sig.
dom lär se helt störda ut, men dom blir säkert ätbara i alla fall.. hejdå!


världens bästa moa. som jag saknar jättemycket, hoppas vi träffas snart!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0