Don't take life too seriously. You'll never escape it alive anyway.

jag har insett en sak.. jag börjar alltid mina inlägg med "Just nu" typ..
men det får ni leva med, idag var det skolaaaaaa, och det är typ det enda som har hänt idag..
igår var jag med världens finaste Rebecka♥
och i måndags var jag också med henne, och tränade..
förresten har jag tagit en spruta idag, ett vaccin mot ett virus som man kan få livmoderhalscancer av..
eller jag tror det var ett virus.. det gjorde i alla fall jätteont, och jag har fortfarande ont..
nu ska jag sova.. godnatt:]
HAHA var bara tvungen att markera mitt munsår..
jag tar typ livet av mig.. det kliar, och jag får inte klia för då kan det spridas..
men jag kliar i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0