Let's take off tonight, going in so hard that the world can't take us.

Äntligen hemma efter två veckor i Turkiet! Jag har haft det sjukt skönt där, levt på nutella, fetaost, lökringar och pommes. Jag har säkert gått upp 8 kilo.. Det känns i alla fall som det. Den första veckan var det så varmt att man bara ville dö, runt 45 grader. Men den andra var det lite bättre, bara runt 35. Vi har bara tagit det lungt på stranden, badat och solat, kanske det enda man gör där. Hade liksom tänkt skriva ett långt inlägg om allt vi har gjort där, men insåg att vi inte har gjort mycket. Vi var på nån båtutflykt en dag, på Manavgatfloden. Kan lova att det inte stavas så bara för att jag tror det. Det var massa roligt för barn på den; ansiktsmålning, skattjakt och minidisco. Inget för mig, men ändå så var jag med på skattjakten för att Måns inte vågade vara med själv. Och sen så kunde man bada i floden, där det var 16 grader varmt, eller i havet. Testade båda, höll på att dö i floden.. Ni kan ju tänka er hur kallt vattnet var där. Förutom båtutflykten så har vi inte gjort nåt speciellt. Har tagit massa bilder, lägger förmodligen upp dom imorgon. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0