We gonna party till daylight, I’m gonna let it go and leave my cares behind.

Hej
Imorgon börjar skolan, och jag faktiskt rätt taggad. Kommer ju träffa flera som jag inte har träffat på hela sommarlovet. Det ska bli jättekul! Hoppas dom inte har ändrat grupperna så jättemycket, så det blir helt olika från förra året. Idag har jag varit med Evelina och Jonna, det enda vi gör när vi är med varanda är att skratta. Vi hade sjukt roligt i alla fall. Nu måste jag fixa till imorgon, hejdå!
 
Btw, vet att jag inte har lagt ut bilderna från Turkiet. Men det börjar alltid lagga när jag ska göra det.. Jag ska försöka igen sen..
 
Bara för att vi var så fina där.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0