If I'm louder, would you see me?

Hej
Just nu sitter jag och trycker i mig det sista i en chipspåse från igår. Påtal om igår.. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt, mitt i ett avsnitt av criminal minds kommer Klara in i mitt rum och frågar om jag vill cykla med henne till Båtfors. Jag sa först nej, men hon tjatar som jag vet inte vad. Så tillslut sa jag ja. Som tur var så fick jag se klart avsnittet.. Sen så cyklade vi dit och det gick väl bra, men sen påväg hem så blev jag jättetrött och fick typ pms, för helt plötsligt blev jag skitsur på Klara och kände för att sätta mig i ett hörn och gråta.. Jäkla pms.. Men tillslut så kom vi hem och då började vi fixa i lekstugan och så. Och efter en massa criminal minds avsnitt och ingen sömn så var det morgon. Evelina for hem för att sova, och jag och Gurkan gick på ica, och sen hem till Evve och väckte henne, så hon blev skitsur på oss. Det var kul. Senare så for Gurkan hem och jag och Evelina for till den nya lägenheten för att böra in lite saker, det slutade med att jag bar allt med Janne för att Evelina inte var stark nog.. Haha. Snart ska jag nog leta upp Klara för vi ska tydligen sova i lekstugan, hon vill vara uppe hela natten för att hon aldrig har varit det förr. Jag tycker att vi borde ta det nån annan gång, men hon är som hon är..
 
Förresten, det känns som att klockan är typ 11, men den är bara 7... Hejdå!
Haha, skyll dig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0