Ingenting har gått förlorat.

Hejsaaan
Haha, jag har inte bloggat på ett tag, vet faktiskt inte varför.. Ska försöka bättra mig, även om jag har sagt det typ 85 gånger och det har aldrig hänt men... Idag har jag varit i stan och fixat glasögorna, kollat på gitarrer, och köpt laddare. Sen typ direkt när jag kom hem så kom Evelina så var jag med henne. Helt plötsligt kom hon på att vi skulle springa, så klockan tio for vi ut och sprang. Det var faktiskt skönt. Imorgon ska jag fara till Evelina och väcka henne för att hon inte vaknar av sin väckare, sen lär jag vara med henne resten av dagen. På fredag far hon till Boden så då har jag inte nån att vara med, funderar på att se os.. Nejmen vi får se vad jag hittar på. Sen på onsdag far jag till Turkiet! Det är bara en vecka kvar, som förmodligen inte kommer gå så snabbt för att jag kommer ha tråkigt men.. Som sagt, vi får se! 
 
Kommer definitivt sakna dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0