We don't sleep when the sun goes down.

Hej
Har inte uppdaterat på evigheter, men jag har inte haft lust, och sen så har jag varit i Luleå i fyra dagar typ. Och varit med kompisar och så. Jag har även hjälpt Evelina att flytta in i deras nya lägenhet. Vi fixade hennes rum, jag tycker det blev jättebra, är nästan avis. Just nu sitter jag i soffan och slöar, har en känsla av att det kommer bli så hela dagen.. Fast jag måste ut och springa, men jag lär väl skita i det. Det gör jag alltid.. Får väl ta med mig Klara, hon gillar att springa. Ikväll kommer Gurkan och Evelina, för vi ska sova i lekstgan. Eller jag vet inte om det blir så mycket sömn, för vi kommer förmodligen se criminal minds hela natten. Om jag lyckas övertala dom alltså. Imorgon lär jag väl inte göra så mycket, städa i lekstugan, om vi inte sover där en natt till. Btw, det är bara 22 dagar tills jag far till Turkiet, och 39 dagar tills jag fyller år! Det ska bli häääärligt! Hejdå, ska försöka uppdatera oftare!
 
Älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

du tog den värsta bilden du kunde hitta på mig va?

2012-07-09 @ 16:55:57
URL: http://evelinajakobson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0