i hate you, but i love you.

Har just kommit hem från ug, det var skitkul där faktiskt! jag var med alma, alexandra och evve, plus rebecca boman lite också vi höll på att skratta ihjäl oss, för vi började snacka om när vi var små.. vi var så jävla pinsamma.. Haha vi var typ jättebra vänner när vi var små, men nu är vi aldrig med varann, det är granska synd faktiskt, dom är roliga! Fick också veta att jag faktiskt inte är ensam om att älska one direction, det gör alma och alexandra också, vilket faktiskt är skitkul! Jag satt och skickade typ 17 låtar till dom, jobbigt.. men nu ska jag sova så jag orkar morgondagen, ses!
vetefan vad dom gjorde, men vi skrattade sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: alma<3

HAHAH de ägde!<3

2012-03-14 @ 23:08:01
Postat av: Alex

De va en grym kväll! Men den där bilden, seriöst kolla på mig? hahahah<3

2012-03-18 @ 00:36:03
URL: http://alexandraanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0