Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt..

Hej, har inte uppdaterat på ett tag, kom på det nyss..
I onsdags var det skola, som vanligt, och efter den så for jag hem och hade bara tänkt sitta hemma och se criminal minds hela dagen, men då kom evelina och gurkan och försökte skrämma mig.. men det gick inte så bra, hehe.. så jag var med dom och sen for vi på ug och träffade alma och alexandra, vilket var trevligt! och vad jag gjorde i torsdags kan jag inte komma på.. men igår var jag med evve och vi gjorde typ inget, såg typ en halv film med mamma.. förresten så ska jag vara med på vårkonserten, och det kommer inte gå bra.. jag kommer bli för nervös och så kommer jag glömma bort texten.. orden bara försvann när jag skulle spela upp den för min gitarrlärare.. så hemskt om det händer på konserten.. då kommer jag aldrig visa mig igen.. hejdå.
Hah, en bild på min galna och saknade syster..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0