Let my perfume, soak into your sweater.

Hej
Idag fyller Måns år, så jag var upp halv sju för att uppvakta han. Skolan var allmänt jobbig, och när jag kom hem så var mormor, morfar, farmor och Janne här för att fira Måns. Så då åt jag tårta, sen hade jag träning, och den var väl inte jättejobbig, men vissa saker var überjobbiga. Det var en tävling, man skulle stå i plankan, jonglera, kolla hur snabbt man kunde springa och springa så långt man kunde. Och på det sista så skulle man springa minst 13 varv runt planen för att kunna få poäng, men det vet jag själv att jag inte kan så jag sket i det. Det är så sjukt för jätte många sprang över 30 varv, vilket är över en mil. Jag stod bara och väntade på att dom skulle bli färdiga så vi skulle få veta vem som vann och vad priset var, för jag ville hem. Nina vann och priset var ett biokort med 200 kr. Så nu är det bara att vänta 3 veckor på att inomhusträningarna ska börja. Haha vet inte vad jag ska skriva mer men.. Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0